nedelja, 10. oktober 2010

Zaključek Kreativnih uric 2009/2010, 15.6.2010

Včasih se zgodi, da se slike nekam skrijejo. Morda pridejo mali škratje in jih odnesejo? :) Na srečo so se zares samo skrile in tako lahko objavim tudi objavo iz zadnje delavnice lanskega šolskega leta.

Kreativne urice v osnovni šoli so mi bile izziv, nekaj novega, popolnoma drugačnega, kar sem delala do sedaj. Ob koncu šolskega leta (in sedaj že ob začetku novega) sem bila vesela, da sem se odločila za nov izziv. Spoznala sem  krasne otroke, vsak po svoje je drugačen, dober, prijazen, živahen ... vsem skupaj pa je enako to, da zelo radi ustvarjajo! Jaz pa z njimi uživam in jih spoznavam.

Hvala otroci za lepo moje prvo leto "v šoli". Jaz sem se imela super!

Zadnje Kreativne urice so bile "skupne" - za starše in otroke, za tiste iz matične in podružnične šole. In seveda za bratce in sestrice :)

Za otroke sem priravila poslovilno darilo:
 Sešila sem male torbice (deklicam pisane, za čez ramo, fantom "kavbojske" za na pas ali za okoli vratu).
Vsaka od torbic ima žepek, za deklice notri, za fante na zunanji strani (žal nobena slika ni primerna za objavo).


 Vanje sem dala zgoščenko s fotagrafijami iz vseh kreativnih uric ... 

in ... priročne barvice s šilčkom (prva pomoč za počitnice). Tiste barvice v škatlici pa so bile namenjene bratcem in sestricam.

Zahvalila sem se vsem, jih povabila na pijačo in sladanje ter nenazadnje, na sestavljanje verižic. Tudi iz tistih delov, ki jih na zadnjih dveh delavnicah otroci niso uspeli sestaviti. 

Predlagala sem tudi, da okrasijo svoje torbice, kar jim je super uspelo!


Nekaj izdelkov:



Na koncu smo bili zadovoljni vsi, tudi mamice, ki so z veseljem nosile izdelke svojih otrok!

Katarina

Ni komentarjev:

Objavite komentar