torek, 1. junij 2010

Fimo figurice, 3. - 6. 5. 2010

Polimerna glina (če pogooglate, največ zadetkov dobite pod polymer clay) je ena izmed modelernih mas. Pri nas jo bolj poznamo kot "fimo maso". Vendar je Fimo samo ime, zaenkrat pri nas najbolj razširene polimerne gline.Poznamo tudi druge Cernit, Kato clay, Sculpy, Cernit (ki smo ga tudi uporabili na delavnicah) se že nekaj časa dobi tudi pri nas.

Za prvo izdelavo iz polimerne gline na Kreativnih uricah sem se odločila, da bodo otroci izdelali figurico.. Tako sem jim na eno od predhodnih ur prinesla vzorčke in sami so si izbrali kaj bodo delali.

Izdelke iz polimerne gline je potrebno speči v pečici štedilnika, zato sem narejene izdelke odnesla domov in jih spekla. To je bila tudi ena redkih priložnosti, da sem imela zares vse izdelke na "skupinski sliki".

Vsi ti izdelki so delo otroških rok, moja pomoč je bila samo pri rezanju mase in lepljenju vrvic na roke, noge, ... Za slednje se uporablja sekundno lepilo, ki pač ni za otroške roke, kot tudi olfa nož ni. No, vsaj v šoli ne :)

Slike bodo same povedale o tem, kako se je delalo:


Naslednja stopnja "fima": nakit


Katarina

Ni komentarjev:

Objavite komentar